Thursday, 1 September 2016

life, week 34


long time no see home office



kindergarten pick up time // watching his big sister on the bike


6:15 pm // nearly bath and bedtime - then to pick up Sara at birthday party and then work a bit more


transition // also noticing that it gets dark earlier in the evening


rainy evening bbq


Saturday 7:30 am


new everyday routine, plus audiobook - currently listening to "En mann ved navn Ove" by Fredrick Backman and loving it // looking forward to getting the dishwasher fixed though


last light


Soma gård altså!


beyond excited

- - - 

Week 34: August 22-28


1 comment:

  1. Hei!
    Føler meg som en stalker som alltid får følge med på livet deres. Men det ser så utrolig hyggelig ut! Og ekte. Godt å se at andre i blant både har rot og barn med egen vilje. Jeg har alltid vært glad i å lese, men med tre barn har tiden til lesing gått med til soving. Det jeg skal fram til er at etter at jeg hørte "En mann med navn Ove" på lydbok, så våkna leselysten skikkelig igjen - og jeg har lest flere bøker uten å sovne. Synes Backmann skriver så godt, og jeg har lest både Mormor hilser og sier unnskyld og Britt-Marie var her. Så dette var bare en kommentar for å heie på deg, hverdagen og Fredrik Backmann.
    God fredag!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails