Thursday, 21 June 2012

everyday life


 This light! Seriously! I feel spoiled. 


I love watching him tend the garden.


40 to celebrate 14.


Fresh pan grilled tuna steaks and ratatouille. Yes!


Peonies from my mother and sunshine during Sara's afternoon nap.


The next time I will use more rhubarb and more cinnamon.


She entertained her daddy whilst he tried to read his book.


I'm forever inspired by good light.


Morning sun in Sara's room and clematis (I think) galore.

After I got my iPhone and started using Instagram, I haven't taken a lot of photos with my other cameras. Will have to do something about that.

4 comments:

  1. Deilige, deilige bilder:-) Mmmm. Jeg kom meg på instragram på tirsdag. Litt hektet allerede..... Nyt kvelden og lyset

    ReplyDelete
  2. Yes, Clematis. Montana, maybe.

    ReplyDelete
  3. Vakker, vakkert lys! Så inspirerende!
    (Du, jeg lånte tittelen på noen av dine innlegg, til et innlegg hos meg jeg... Er det greit? Synes det klinger så fint. Slipper å skrive: -bilder jeg har tatt med instagram i det siste- liksom.)

    Ha en fin dag, vakre Astrid!

    ReplyDelete
  4. Hmmm those cupcakes look good!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails