Wednesday, 7 March 2012

our renovation


As some of you already know, we did a huge renovation of our apartment during summer.


















Ever since we finished the renovation, I have planned this series of before and after posts of each room. I was pretty fed up of the renovation when we finished after 13,5 weeks of intense work, then our baby daughter Sara was born, and I just didn't feel like preparing these posts. Now I'm ready for them though. I'll start next week by showing you before and after photos of our hallway.

PS: I've been asked about our daybed, so I'll do a post on that as well.

5 comments:

  1. Utrolig spennende med før og etter bilder. Jeg gleder meg.

    ReplyDelete
  2. *hei astrid! vi skal jo sette i gang med en aldri så liten renovering av leiligheten selv, så jeg kjenner jeg får litt hetta når jeg ser disse bildene;) gruer meg til rot, riving og at ting skal være veldig halvveis en stund! men når jeg har sett glimt av hvor fint det har blitt hos dere, så gleder jeg meg veldig også!!! blir deilig når alt blir ferdig en gang utpå våren:) finfin torsdag til deg*v

    ReplyDelete
  3. wow! it's come so far and looks fantastic. you have a great eye for design!

    ReplyDelete
  4. Wow! It's come a long way. We're remodeling our home right now and I'm definitely not as enthused as I was when we started. Your home looks wonderful. You have a great eye for design.

    ReplyDelete
  5. wow! it's come so far and looks fantastic. you have a great eye for design!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails