Saturday, 19 March 2011

and the winner is


I just asked Sølve to say a number between 1 and 62 (which is the total number of comments on the giveaway), and he said 61. So, the winner of the 30 days of winter book giveaway is Nadja's comment. This is what she enjoys most about winter:

1.det fineste med vinteren er fyr i peisen, musikk i ørene og rødvin i glasset. mens man ser ut vinduet på snøen som faller ned.
2. kjenne solen i ansiktet på en klar og kaldt vinter dag, mens man puster inn frisk luft og beveger seg gjennom livet.


Which means: 1. The best thing about winter is a lit fire place, music in my ears and red wine in my glass whilst looking out the window and seeing snow falling outside. 2. to feel the sun on my face on a cold, crisp day, whilst breathing fresh air and moving through life.

Congratulations Nadja!

Please email me with your address.

1 comment:

  1. Herlighet, så fantastisk. Jeg har vært så veldig utenfor sånn at jeg nesten ikke fikk med meg give awayen. Nå ble jeg kjempe glad! Jeg mailer deg adressen. Klem.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails