Wednesday, 9 December 2009

white & wood


A lovely glimpse of Norwegian ex-mogul skiier Kari Traa's apartment in Oslo. A bit too romantic for my taste, but I like the bare wooden wall in contrast to the white floor and brick (?) wall. The table is beautiful too. In three of the four apartments I have lived in here in Bergen there have been walls like that - but we painted them. I'll see if I can dig up some old photos to show you.

Photo by Espen Grønli/Bonytt, via Klikk.no. I have told you about Kari Traa before; here.

4 comments:

  1. Enig med deg i at det blir for romantisk for min smak, men herregud så mange kreative ideer!:) Likte spesielt godt den gamle utelampa som nå fungerer som gulvlampe. Herlig tenkt!:)

    ReplyDelete
  2. ble litt forundret når jeg så leiligheten hennes for første gang, hadde aaaaldri i verden tenkt meg at hennes leilighet så sånn ut, men hun skal ha for at den er sinnsykt gjennomført, selv om det ikke er min stil i det hele tatt :)

    ReplyDelete
  3. Jeg har en oppfatning at Kari er utrolig kreativ og sprudlende, og det er leilihheten hennes og. Vi har en lignende vegg hos oss, som vi er veldig fornøyd med, men vi har absolutt ikke romantisk stil. Slike røffe innslag passer mange stiler, egentlig :-)

    ReplyDelete
  4. *hei astrid! takk for så mange hyggelige kommetarer på bloggen! nå har jeg skrolla meg gjennom bloggen din og jeg synes det er så gøy å finne nye blogger som man blir litt "forelska" i! ok at jeg linker til deg? * traa sin leilighet er heller ikke helt min smak, men hun skal som christine sier ha cred for at den er så gjennomført! fin kveld til deg*vigdis

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails