Wednesday, 11 November 2009

work


This is something I worked on during spring and it came out when the autumn term started in the middle August, I just haven't gotten around to showing you yet. It is a school diary for students at junior high schools in Bergen. This annual school diary is published by Hærverkskampanjen (the anti vandalism campaign) which is a cooperation between Bergen municipality, the police in Hordaland county and Bergen Chamber of Commerce and Industry.

I wrote all the texts for the book + took some photos. Picapoint Studio did illustrations, photography, design and layout. If you are curious to see the result, you can download the book here.

2 comments:

  1. Husker jeg hadde Topp-skoledagbøker da jeg gikk på ungdomsskolen. Brukte timesvis på å lime inn bilder, klistremerker og minner fra alt jeg holdt på med. Mot slutten av skoleåret var boken nesten umulig å lukke igjen. Fint, og tidvis litt flaut, og se gjennom dem i dag. Håper Bergens-ungdom omfavner dine bøker på samme måte som jeg gjorde med mine!

    ReplyDelete
  2. Ja, skoledagbøker gir gode minner! Kjenner igjen det du sier ;-) Jeg tror også jeg hadde en Topp-bok, men også Pusur og noen andre.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails