Friday, 5 June 2009

Glam City Bergen


If you live in Bergen (I know a few of you who stop by here do) you should check out the new magazine that was launched this week: GC Bergen. I have written/photographed 3 articles for this debut issue. I'll tell you more about it later.

Read more about GC Bergen on NA24 (in Norwegian): Satser på luksus midt i krisen

At the same time I'm very sad to see that NO magazine, that I have been a regular contributor to since 2004, needs to take a break. They are sure though that the magazine will be back once the credit crunsh is over.

Read the sad news (in Norwegian) on NA24: Legger magasin på is

5 comments:

  1. Dette skal jeg lese! La merke til en ganske surmaget kritikk i BT i dag, du allverden, virket som de hadde misforstått konseptet eller noe!( Uten at jeg har lest bladet)Stusset bare over at det var viet såpass stor oppmerksomhet.Jeje!Jeg kaster meg over glansede magasiner!

    ReplyDelete
  2. Bladet ser bra ut, håper Anette klarer dette midt i Finanskrisen, vi trenger litt Glam her i Bergen...

    ReplyDelete
  3. Tror jeg må ta en tur til Bergen igjen snart :-) Jeg har sendt deg en Lemonade Award: http://whatsbloggingmyview.blogspot.com/2009/06/lemonade-and-awards.html

    ReplyDelete
  4. Har vært innom deg mange ganger og tenkte at jeg burde legge igjen en hilsen fordi jeg blir så inspiret her inne!:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails