Tuesday, 16 June 2009

calling all Bergen bloggers!




I'll write this in Norwegian:

Hei, hei dere! Tror faktisk det er først gang jeg skriver norsk her. Ikke verst! Jeg er i gang med en ny artikkel (detaljer kommer senere), og i den forbindelse prøver jeg å få oversikt over bloggere som bor eller kommer fra Bergen. Alle typer bloggere. Jeg vet allerede at noen av dere som er innom her bor i Bergen, men jeg er nysgjerrig på dere andre - alle sammen! Blogger du og bor eller kommer fra Bergen? Kjenner du andre bloggere som bor eller kommer fra Bergen? Gi lyd fra deg i en kommentar til dette innlegget.

Sorry you non-Norwegian readers. I just wrote that I want to get in contact with bloggers in Bergen. That's all ;-)

7 comments:

  1. Eg e fre Bæærrrgen.. ;) hihi

    ReplyDelete
  2. Ja,
    jeg er bergenser ;o)
    Spennende saker du skal i gang med da???
    Hvor skal denne oversikten være???

    Klem J.

    ReplyDelete
  3. Vi bor i Sandviken, er tre (Erlend) og null (Karen) år gamle. Eldstemann har blogget i tre år, yngstemann er nybegynner.

    ReplyDelete
  4. jeg holder også til i bergen..

    ReplyDelete
  5. Eg har flytta frå Bergen by for ikkje så lenge sidan og bor no i nabokommuna..

    Spent på å lese kva du skal bruke dette til!

    ReplyDelete
  6. these three photos are so great together!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails